Miiih

0kommentarer

Var i Ystad idag och var på "kurs" i hur symaskinen fungerar. Nu kan jag och morsan använda Wolfgang, fast det kunde jag nog innan. Har redan läst hela instruktionsboken. Eller i alla fall nästan hela. Sen gick vi i affärer köpte en persikotvål inne på en hälsokost affär som hade en jätte hispig expedit. Som sen fanns överallt i flera upplagor vart vi än kom. I alla fall så gnäggade expediten som en jävla häst hela tiden. Och var förstås jätte pratglad. Det blir man nog om man jobbar i en sådan affär. Det kan inte hända mycket om dagarna i en hälsokostaffär. Hittade flera schampoon som inte hade sulfater, alkoholer eller silikoner i sig, mäkta förvånad jag blev. De tre ämnena + ngra till skadar håret och finns i de flesta andra schampon hur nyttiga det än står att de är. Och jag funderarde på vad det krävs för att jobba i en hälsokostaffär. Om de får gå på någon kurs om vad de ska säga innan de börjar jobba eller så? För det enda de säger är ungefär "Ja, det är jätte bra. Det renar kroppen" på repeat.

Sen gick vi till en bokhandel, där vi hittade två böcker som hade hälsokost tanten på omslaget (såg ut så i alla fall). Hittade inget särskillt där, tittade mest runt. Sen gick vi till Coop och kollade runt på vad jag och morsan skulle käka till middag. Bestämde oss för att göra kyckling paj. Jag ÄLSKAR pajdeg. Innehållet är inte så vansinnigt viktigt men själva degen är kärlek. Sen åkte vi hem och jag kom på det perfekta konceptet till en sexnovell som jag nu har börjat skriva på. Dock... Tror jag det bara blir en novell att lägga in på DS för på någon annan sida vet jag inte om jag vågar lägga den på. Kommer bli ganska brutal. BDSM novell ftw!

Nu är jag hungrig och vill ha pajdeg, te och bättre musik att skriva till. Har fortfarande lite ont i magen men jag vet inte om det beror på det som var igår eller om det är för att jag är hungrig. Har ont i halsen nu också men det kan man ju förtränga rätt bra. Måste hitta en bok att läsa. Nu när jag har läst ut alla böcker som jag hade att läsa. Eller i och för sig har jag fler andra böcker påbörjade också men jag tror att de finns i min tredje bokhylla i mitt andra sovrum och jag orkar inte gå dit och titta ännu.

Hantverkarna har vart här medan vi var borta. Suck. Jag ville se om de var heta. Och har ingen möjlighet att träffa på dem vilket är så jävla sugit. De har iallafall lagt på något... På golvet.. De ska ju kakla där någon gång i veckan. I badrummet. Måste ta en ny bild kom jag på. Följa upp serien ftw! Men får återkomma till det senare.

Kommentera

Publiceras ej