Novellbörjan

1kommentarer

Har börjat skriva på en novell. Jag blir bättre på att skriva när jag är agressiv. Dock har jag noll idéer just nu. Någon som kan brainstorma mig lite? Här är de första två styckena:

"Vad fan var det för jävla fel på det här samhället? De här jävla människorna som bodde här och allt deras fanskap som de höll på med. En jävla håla utan några som helst möjligheter att ta sig härifrån. Där alla jävla människor kände varandra inifrån och ut. En sådan håla mitt ute i ingenstans som man bara hör om på tv-nyheterna när någonting chockerande har hänt som en jaktolycka eller när någon psykiskt instabil och skjuter skallen av någon allt för påträngande granne eller något annat som bara händer här. Det var just en sådan håla som jag var uppväxt i. En sådan håla som man helst vill radera från sin historia och inte kännas vid den tid som gått medan man vart där.

Jag var bitter, klart jag var bitter. Hur kunde man inte vara bitter? Det var ett under att jag inte var redan från barnsben var bortlovad till någon av grannens söner. Men sådant händer ju inte i Sverige. Tyvärr hade jag oturen att bo kvar här men hade ingen möjlighet att komma härifrån, inte ännu i alla fall. När vi fick bredbandsuppkoppling ökade däremot chanserna att komma bort från detta samhälle vid livet i behåll. Dock var det fortfarande ett halvår kvar tills jag fyllde arton."

Jag har tänkt på att tjejen i fråga skulle A: Sätta in en annons på internet och få massa svar och åka till någon av de personerna. B: Få en kommentar i sin gästbok/blogg och lära känna någon som B1: Antingen av en slump kommer hem till henne i tjänsten (snickare lr likn) eller B2: Som hon åker hem till eller liknande. C: Hon gör en turne hos massa olika killar men slutar med att hon tröttnar och åker hem till sin jävla skithåla.

Kanske finns det något mer "öde" som hon kan drabbas av... Och err.. Det ska vara en sexnovell också xD
Ja, jo jag vet att det är för mycket off topic text som inte någon har ork att läsa när de sitter och runkar men... Vad fan!

1 kommentarer

... du vet nog vem..

05 Jan 2008 05:09

sattsa på ettan och så fortsätter du med typ "och därför kom räddningen i rätt tillfälle en riktigt bitter dag..." tkr att hon typ ska "flytta" till ngn snubbe i typ.. sthlm och sedan typ knulla runt som fan, bli våldtagen och sedan går allt åt helvete och så flyttar hon tillbaka x'D lr ngt..jag har btw varit vaken 24tim så jag kmr förmodligen förneka att jag skrivit detta imorrn X'D

Kommentera

Publiceras ej