Nyårsnatten

0kommentarer

Plus

Det sköts fyverkerier (och jag insåg att det faktiskt bor folk här - jag är inte ensam!)
Det fanns något med åtminstonde lite alkohol i att dricka (även om det bara var 4.5%)
Bilderna jag fotograferade hade kunnat bli värre
Jag behövde inte dricka äckligt surt vin utan det fanns cider for me!
Kom på namnet "mentaldisease" och skapade bloggen!
Filmen som morsan och hennes pv såg på tv blev bara svart (var de fulla på tv4 -ellervilkenkanaldetnuvar-?)

Minus

Det var svinkallt och blåsigt och jag hade ouppsatthår som flögomkring
Mina händer förfrös när jag försökte (ganska förjäves) att fotografera raketer
Det var molnigt och regnade smått då och då
Morsans pv har sin morsa här i år igen (ser ingen anledning till att ta hit henne faktiskt)
Någon hade snott min cider - det enda jag egentligen dricker (hur snällt är det på en skala?!)
Jag har varken stativ eller teleobjektiv vilket nog är förutsättningar för att få bra "på håll" fyverkeribilder
Datornsmus har dött så jag sitter med ritbordet istället, det är jobbigt i längden.
Ännu en gång blir nyårsskiten misslyckad

Kommentera

Publiceras ej