Nytt sovrum ftw!

0kommentarer



Err, är det klokt att posta bilder på sitt rum på internet? På en blogg som vem som helst kan läsa? Äh whatever. Besök är alltid trevligt. Om jag inte har pms eller något. Btw ignorera stöket på bilderna!

Hur som helst fick jag nytt rum igår, sovrum iaf. Och iofs var rummet mitt sen gammalt bara det att sängen inte stod där. Det känns mycket större än mitt förra rum trots att de förmodligen är likastora. Fick ett stort jävla bord till också men rummet känns ändå så mycket större än det andra. Nu kan man till och med ha sex där utan att slå huvudet i taket. Nu behövs bara en karl också... Hum hum.. Nej, men det är koolt vad lite miljöombyte kan göra. Dock så verkar sängen luta lite åt något håll. Dessutom är det här rummet mycket lättare att få varmt än det andra. Och detta har inget fönster som det drar kallt ifrån. Toppen!

Efter det här blogginlägget pallar jag inte göra fler inlägg så jag kan trycka in mer saker här. Hum hum. Det ska tydligen bli storm i natt. Det var nästan storm natten till idag. Fönstrena buktade innåt nästan. Men stormen som kommer i kväll i natt är bara varningsklass 1. Det kommer antagligen inte ens kännas att den kommer hit. Kanske kommer jag att få äta upp de orden i morgon men sak samma nu. Ska i alla fall bunkra upp en massa snask. Chips med dippsås, godis och nötter. Förra gången .. Eller ja förrförra.. Vid Gudrun stormen hade vi strömavbrott i 6-7 timmar. Så vi fick grilla middagsmaten i öppnaspisen. Minnen det! Ironiskt nog ska vi ha samma kött idag som då.

Lyssnar förresten på värsta nostalgi musiken. Eurotrance / "Dance". Det är inte bra, nej, nej. Men det är nostalgi från en svunnen tid. Jag kan typ alla låtar utantill. Även om de är på italienska eller med babyröster och sån skit. Nu blöder mina öron nästan pga av musiken. Men aja får se när eller om jag pallar byta.


OH jag höll på att glömma! Jag tycker att denna stormen ska heta Sverker. Så om någon ser detta som är på väg att döpa fanskapet. Döp den till Sverker ffs!

Kommentera

Publiceras ej