Resan Till Melonia

0kommentarer

Såg filmen idag, var en massa år sedan jag såg den senast. Den är så ohyggligt - bra. Visst det är en barnfilm och visst. Den är tecknad. Men ändå så bäst. Skaparna av filmen borde prisas och helgonförklaras för sin kreaktiva förmåga. Jag är riktigt, seriöst avundsjuk på dem. Filmen är jätte enkelt ritad, till och med jag kunde under filmens gång rita av figurerna. Men miljön i filmen är oslagbar! Eller i alla fall den på Melonia. Citaten i filmen är många men jag får återkomma till dem senare. Ska senare förmodligen se ytterligare en barnfilm - haha! En My Little Pony film hade jag tänkt mig. Så kul, så kul.

När jag var klar med filmen lyssnade jag en gång på Westlife's nya album. Som suger. Ofattbart. Mycket. Hur kan man med ett rent samvete producera sådan ren SKIT? Btw har de gjort en ren cover av en låt som inte för allt för länge sen spelades på radion. Orka göra covers på nya låtar eller en cover på en cover?

Kommentera

Publiceras ej