Så läskigt

0kommentarer

Om allting klaffar, och då menar jag verkligen allting. Så kommer jag vara med hamster senast på söndag. Men då menar jag verkligen allting.

Transportören åkte till Stockholm idag, ska till sollentuna. Åker hem på lördag den 5:e. Lämnade efter sitt mobilnummer. Hon åkte dit för att ställa ut marsvin i sin fack bur.. Vilket jag misstänker är en duvresebur, så som de flesta andra marsvinsutställare har.. Stålbur med fyra/åtta eller åtta/sexton(?) fack i varje låda. Sådana fack klarar hamstrar lätt att sig ut ur. Så vi får hoppas att hon menar någon annan form av tansportbur.

Säljaren kan bara leverera på lördag i sthlm/sollentuna. Betala ska jag tydligen göra redan idag. Det är läskigt på fler än sättet att det kanske inte kommer klaffa. Utan också för att jag aldrig har betalat på det sättet förut.

Den sista svåra grejen med det här. Är att morsan inte är underrättad ännu. Hon säger typ nej till fler djur. Men ja.. Jag är ju myndig + 1 så det funkar typ ändå. Får prata med henne i morgon.

Men om allting klaffar.. Så kommer jag förmodligen att ha antingen en svart hamsterhane eller en dove hamsterhona. (Dove är stålgrå med röda/mörkröda ögon).

Såååå läskigt!

Kommentera

Publiceras ej