Sjuk

0kommentarer

Har det stora nöjet att vara sjuk just nu. Riktigt nasty. Är hemma idag, var hemma igår. Fast igår flängde jag ju runt en jävla massa. Idag ska jag bara vara hemma och lyssna på WoED och ta hand om hundarna när det kommer hantverkare hit och lägger kakel i hela badrummet.. Eller i alla fall stora delar av rummet. Och förhoppningsvis iaf. Orka vänta fler dagar med att få det där jävla badrummet kaklat!

Jag har något som du inte har, och förmodligen aldrig kommer att få. Nämligen en toalettstol i matsalsrummet. Det är nästan så att man skulle ta en bild på fanskapet...

Innan såg det ut såhär:


Så här blev det igår och ser ut så just nu:



Jo, juste.. En bild på fanskapet i matrummet tog jag också. Det är ju typ once in a life time som man får se en toalettstol i "matsalen".



I alla fall, hantverkare var det ja. "Män i uniform". Om det nu är folk av manskön. Och gärna under 35. Så man får liiite att titta på i alla fall. Jag har utrustat mig med push up liknande bh i vilket fall som helst. Dessutom... Jag tror de är här nu för hundarna skäller och har sig.

Kommentera

Publiceras ej