Sjukdröm ftw

1kommentarer

I morse drömde jag jätte skumt igen. Jag drömde typ att jag var CIA Agent eller liknande. Typ i ett superhjälte team fast utan supergrejjerna. Anyway så hade vi åkt till ett hus där vi skulle göra någonting minns inte vad. Typ om vi skulle rädda någon eller gripa någon. Det bodde en barnfamilj där och medan vi var där hände det något som jag nu har glömt och typ alla vuxna låg på marken med vittskum som kom ut ur munnen. Jag skrek "nervgift" och tog med barnen in. Tog på mig gasmask och gick ut och satte en antidot spruta på mina kollegor men det tog slut så det fanns inte tillräckligt till föräldrarna. Så barnen fick följa med oss tillbaka och flytta in i ett redan trångt hus där de sedan bodde.


Undrar om man skulle kunna tyda mina drömmar? Inte helt omöjligt kanske men ja.. Det skulle nog vara svårt när de är så jävla flummiga.

1 kommentarer

cazi

23 Jan 2008 06:56

LOL! du borde skaffa en bok om drömtydning :'D

Kommentera

Publiceras ej