Skoldag

0kommentarer

image16

Err jag har inget vettigt att skriva om. Så läs inte eller något. Nä jag vet inte. Var en helt okey dag idag i skolan. Första lektionen var halvt inställd och vi kollade på någon film istället. Som sträckte sig över nästa lektion också. Filmen var lång men helt okey faktiskt för att vara något som de väljer ut i alla fall. Därefter fick vi varsin mytologisk historia eller gud eller så. Jag tog Hades of course. En riktigt sympatisk liten gynnare den där. Jag tycker att han ska ta ner sin fru i underjorden nu så att vi kan få någon jävla vinter för en gångs skull.

Sen var det lunch och något som verkade vara annanas i men jag hittade ingen annanas i det. Jätte konstigt för det var verkligen ett sådant tillfälle som de annars skulle kört ner en massa annanas bitar i. Sen pratades vi vid lite med folk ur klassen som ska till Afrika nästa vecka. Haha stackars dem. De kommer dit mitt när kenya är i uppror och alla turister flyr landet och på samma gång är det en ebola smitta som är i fullgång. Undrar hur många som inte kommer att komma hem sittandes på ett plan utan liggandes i en svart liksäck!

Sen var det teckning, och min lärare verkade glömt uppgiften hon gav mig, grejt. Jag gjorde ett självporträtt fast utan spegel att kolla i. Det blev väl sådär. Men det var ju nästan väntat. Sen babblade jag på om en massa annat och fick tiden att gå snabbare. Avslutade med att rita en häst med för långa ben och konstig kropp och vingar. Sen var morsan 15 min försenad och hade hundarna med sig. Undertiden jag väntade babblade jag på med Emma och Björn som båda två är rätt... Roliga... Err..

Sen åkte jag hem och råkade lägga mig och sova vid fem tiden och vaknade ungefär nu för typ 40 minuter sen eller något. Vet inte om jag blir uppe i natt. Förmodligen. Har fortfarande en layout kvar att göra. Jag skulle vilja flytta min hemsida och på samma gång finslipa på materialet. För det behövs verkligen och jag pallar inte göra det som det är nu men ja vart skulle jag lägga ut den då liksom?

Kommentera

Publiceras ej