Skolk

0kommentarer

Första skoldagen börjar ju bra. Vänt på dygnet - dumma nyår! Min lunga gjorde ont när jag andades in djupt. När det gjorde ont lät jag bli att andas så ofta. När jag lät bli att andas ofta kom andningen i otakt och ... Ja, inte fan är det kul inte. Jag stannade hemma och sov hela dagen i soffan.

Har ringt om hamstern nu men det var ingen hemma. Jag vill ha min lilla gullegris nu på momangen. Dessutom har det tydligen börjat snöa nu. Snö är skoj, mer snö åt folket!

Jag passade på att bygga om min ena hemsida i morse. Den fick ny layout och nya bilder. Dock måste jag se över texten. Jag gjorde världens miss och räknade ut bildmåttet för stort. Men orka återgärda det nu? Jag skulle vilja ha en personlig hemsida också men jag vet inte hur jag ska kunna införskaffa en sådan? Eller jo jag vet ju hur men... Ja... Och vad ska man ha på en personlig hemsida. Jag hade iofs tänkt att ha bilder på mina skyddslingar och info om dem. Kanske ras / art info. Skötselråd och så vidare. Men det roliga med en hemsida är ju att göra layouten resten är mindre kul...

Men det är så det ska vara hemsidor håller modet uppe och humöret på topp eller botten. Eller så sänker det humöret och gör att man går in i något slags försvarstillstånd. Eller som när man arbetar med sidan tills man stupar av sömnbrist, hunger och värst av allt.... Brist på idéer!

Men nä jag ska verkligen försöka komma i säng i natt så att jag får sova några timmar så att jag orkar med världens längsta skoldag i morgon (8.30-15.30).

Kommentera

Publiceras ej