Smidigt

0kommentarer

Klockan är bara några minuter över 5 på morgonen, en skoldag. Och jag är frisk. Så jag ska gå till skolan idag. Och alltså har jag inte sovit. Så jag kommer vara världens störigaste i skolan. På morgonen har vi engelska, vilket är underhållande eftersom vi har nya elever i gruppen som ... Äh jag vet inte. Sen brukar våra engelska lektioner vara rätt kul. Det tråkiga är att det är torsdag vilket betyder att allt arbete sker inifrån klassrummet. Dvs man kan inte sitta i datasalen och hålla på med annat och sen den sista kvarten skriva ihop något lite snabbt och ändå få läraren på fall.

Efter det så är det förstås fika .. Som alltid.. Och efter det är det tråk svenska. Och det handlar om antiken, fortfarande. Något som jag tycker är typ tradigare än.... Jag kan inte komma på något mer tradigt. Mycket att läsa och sen bara svara på frågor. Inte så krångligt egentligen men jävligt tråkigt. Och har man inte sovit så pallar man inte att läsa och sen inte svara på frågorna. Sen är det lunch och vad som serveras har jag ingen som helst koll på. Förmodligen något med annanas, min skola har annanas i ALLTING - skit äckligt. Och de är medvetna om att vi tycker att det är äckligt men ja..

Efter det är det teckning och jag hade i läxa att komma på ett mål som jag ska ha med den här terminen. Jag har noll aning om vad jag ska ha för mål. Alltså ett mål som jag ska satsa på att kunna rita i sommar. Skuggor, människor, vinklar eller vad sjutton. Funderar på att ta typ något enkelt så att hon inte behöver tortera mig så mycket. Hamstrar och marsvin är sjukt svåra att rita snyggt. Men jag vet inte om jag ska våga mig på de två djurarterna som ritmål. Om jag ens får det...

Har föresten bytt namn på helgon nu började bli läskigt med folk som känner igen mig från andra läskiga sidor som kanske har stalker tendenser... I och för sig så får de nog mest bara upp bilder på djur när de söker på det användarnamnet men ändå. Kul med lite omväxling för en gångs skull fast jag kommer glömma vad jag heter och vad mitt lösenord är och ja.. Aja whatever.

Kommentera

Publiceras ej