SNUSK

1kommentarer

Ehm... Jag har gått runt och tafsat mig själv på brösten sen i går morse. Anledning? Har en vadderad bh på mig. Den gör brösten typ två gånger så stora som de egentligen är. Vilket är hysteriskt kul för det känns sjukt ovant. Lite kul också att gå runt och känna på dem. Även när andra människor är närvarande.

Min dildokudde är borta. Hemskt. Nej, mer än hemskt. Tänk om någon öppnat fickan och fiskat fram själva dildon? "Vad ska mamma säga?" Err.. Det är typ pinsamt att ha en stor dildo på rymmen. Tur att 'han' är död iaf så kan 'han' inte sätta igång och burra. Måste gå och leta fram den där kudden nu tror jag innan det händer en olycka eller liknande.

Oh btw. Jag räknade ut att, i morgon är det exakt 3 månader sedan jag hade sex senast. Vilket börjar bli frustrerande. Snart är jag både oskuld och nunna igen. Okej, kanske inte nunna igen, nunna bara. Dessutom är det 2 veckor och 3 dagar kvar, fast förra året. Tills jag förlorar oskulden.. För ett år sen alltså. Om jag hade vetat då vad jag vet nu om mitt eget liv och vad som skulle hända - haha! Fast egentligen har det inte hänt SÅ mycket på ett år.

1 kommentarer

caz

19 Jan 2008 11:55

"Okej, kanske inte nunna igen, nunna bara."

vadderade bh:ar är sjukt läskiga! därför har jag donerat mina till mindre lottade kompisar x'D

Kommentera

Publiceras ej