Svag misstanke

0kommentarer

Om att allting inte står riktigt rätt till. Dvs jag börjar tro att jag har typ äggledarinflamation eller liknande. Fast jag vet inte hur sådant yttrar sig. Gör det ont hela tiden? Eller bara ibland? Eller lite dovt? Fast och andra sidan kände jag ingenting när min blindtarm sprack första gången eller iaf när den hade spruckit och höll på att självläka lr gotta till sig i magen. Hum. Hum. Jag vet inte hur jag skulle få vård för skiten ändå så det är lika bra att skita i't.

Stannade hemma idag/igår också. Har nog brutit mitt positiva sovmönster nu. Vilket suger för nu har jag konstig dygnsrytm igen. Har snart läst ut boken Såld av Zana Muhsen som jag knappt hade börjat på igår. Har blivit värsta bokmalen nu verkar det som. Fast det är bra för jag vill skriva en bok. Iofs har jag nog börjat i helt fel ände. Och det kommer aldrig bli en bok för att jag suger så jävla mkt.

Kommentera

Publiceras ej