Svenskar är kåta - its a fact!

0kommentarer

HAHAHA är det enda jag kan säga. Håller på och chattar på icq chatten (deras gratis chatt). Har ett inloggningsnamn som innehåller Sweden. Så att jag är därifrån har gått fram totalt.
Först fick jag upp Chris - en 28årig kille från Seattle som är lång, smal med mörkt krulligt hår, blek hy och mörka ögon. Fina tänder och tänder på långa ben och andra blekhyingar. Det är ungefär så långt vi har kommit i konversationen. Sen kom "Larrie" (förmodligen Larry ..) som jag inte har någon aning om vem det är eller något sådant mer än att han ogillar reptiler och tycker det är kul att köra runt uppe i bergen. Han frågade om jag hade vart full någon gång och om jag hittat på något pinsamt. Jag drog sammanfattningen av 20 okt för honom och hävdar sedan som jag alltid gör att jag trots allt fortfarande är oskuld. Så han måste defenetivt tro att svenskar / svenska tjejer är fruktansvärt kåta varelser.

Sen kom Jake, en 24årig brittisk kille som snällt frågade om han fick flörta med mig. Emellertid var det inte tal om flörtning så som han beskrev det utan snarare cybersex. Larrie och Jake är än mer underhållande "vägg i vägg" med varandra. Sen kom Tony från Slovenien som inte läste mitt inloggningsnamn då han frågade om mitt a/s/l (age, sex, land/language). Mitt inloggningsnamn innehåller både sex och land/språk.


(Dessutom misstänker jag att jag själv är full, vilket är pinsamt med tanke på att det enda jag har druckit är en Rekorderlig cider med 2.25% alkohol i. Fast inte full som i ragglar omkring och däckar på konstiga ställen utan mer så att det bara känns i kroppen).

Kommentera

Publiceras ej