Tamponger från helvetet

0kommentarer

Sen urinrörselendet, nej det är inte stort men det är en öppning i alla fall, och den ska inte genomborras av en fet tampong i vilket fall som helst. Tjoffade in en senare under dagen igår och den hamnade fel, fel, fel. Kom på att jag var pissnödig och så ansåg jag det var bäst att sätta tamponghelvetet på rätt plats. Då hade övre helften svällt till oigenkänslighet. Den nya jag prova med ville inte heller in först men sen gick det. Så fort jag pallar ska jag fan beställa en menskopp!

Kunde inte sova i natt på grund av mensvärk så jävla misslyckat att ha mens över hela taget. Så jag låg och läste en bok som jag egentligen inte har nytta av att läsa, Saknad av. Karin Alvetegen. När jag väl vaknade sådär 2-3 timmar försent (dvs vid rätt tid på dygnet, strax exfter 7). Kom jag fram till att jag inte ville till skolan. Så sagt och gjort det blev en hemmadag idag. Hade tänkt göra massor men har gjort ungefär... Noll.

Gick igenom samtliga bokhyllor i huset och gjort en rensning över böcker som jag planerar att läsa i framtiden. Det är typ dessa:
Grabben i graven bredvid av. Katarina Mazetti (bara för att alla pratar om den typ...)
Mannen på balkongen av. Maj Sjöwall & Per Wahlöö
Är detta en människa? av. Primo Levi
Pesten av. Albert Camus
Iskällaren av. Minette Walters
Kvinnan som var en fyr av. Viveca Lärn
Sandbarnet av. Tahar Ben Jelloun (bara för att den verkar underlig)
Flykten från Sobibor av. Richard Rashke
Döden går på Cirkus av. Jan Mårtenson (bara för att den verkar underlig)


Musik just nu (film inte mkt att se men lyssna xD)

Kommentera

Publiceras ej