Torsdagnatt

0kommentarer

Plus

Det är minusgrader och var stora mörka moln innan förhoppning på snö finns
Det är inte allt för kallt här inne trots att det blåser en massa
Jag har fått in tekniken med ritbordet nu blir inte lika hackigt som innan! Succses!
Jag fick typ världens mest underhållande kommentar till en bild som jag la upp på bdb
Bilden jag gjorde innan idag (dvs igår) blev äckligt snygg *nöjd*

Minus

Har ohygglig mensvärk
Är typ hungrig och trött
Pengarna för hamstern verkar inte sättas in på säljarens konto som det ska
Fick en datormus innan idag men den verkar inte fungera så jag kör fortfarande med ritbordet
Har sjukt ont i ryggen men känner inte för att ta någon värktablett "det som inte dödar det härdar" är det inte så man brukar säga?
Besöksräknaren och gästboken strular på min hemsida



Övrigt

Innan jag gick på jullov bestämde jag mig för att jag skulle skriva en tredje sexnovell men har inte lyckats få idéer till någon ännu.  Jag skriver sexnoveller främst för att många noveller som finns har sådan jävligt dålig grammatik och meningsuppbyggnad. Mina sexnoveller är kanske inte så mycket för den som vill ha något att fappa till men en fröjd för ögat som heter duga. Fast kanske inte de novellerna som jag försöker skriva eller som jag diktar upp i hjärnan som är så motbjudande att inte ens någon på flashback skulle kunna tända på dem, och inte jag heller. Men det är inte tanken heller.

Kommentera

Publiceras ej