What The ......... F.....

0kommentarer

Jag öppnar käften för att nynna med i nuvarande låten och just som jag ska köra igång så börjar telefonen ringa. Jag har ignorerat telefonen sedan flera år tillbaka. Visst sjutton hör jag den men ignorerar den. Om någon har vart borta och det har ringt under tiden de har vart borta kan jag inte ange om det har ringt eller ej. Jag började ignorera allt som hade med ringande telefoner att göra när jag var ensam hemma till 5 varje vardag och morsans pv ringde för att prata med henne varje dag klockan 3 även om jag varje.... Varje, jävla dag sa att hon kommer vid fem eller efter fem. Jag förstår inte hur man tänker då?!

Hur som helst fick morsan för sig att hon ville ha en bärbar telefon i julklapp så nu har vi en sådan också. Jag må vara teknisk men så teknisk att jag kan hantera en bärbar telefon är jag inte. Nu precis när jag öppnade munnen för att nynna med i låten så börjar det som sagt att ringa. Men från båda telefonerna. Och den här nya mojängen sätter igång och spelar en hel jävla låt för varje jävla signal. Och inte en jävel finns det som kan svara (och nej jag tänker inte springa ner för trappan för att svara när jag i stort sätt vet vem som ringer bara för att få tyst på skiten). Det kommer ta lång tid att lära sig att ignorera den där saken. Men det SKA gå!

Kommentera

Publiceras ej