Demoner

0kommentarer

Jag drömde att en av mina vänner försvann och var spårlöst borta. Ingen visste vart hon var. Och sen skulle jag och mormor smuggla in djur till USA och det gick bra, vi fick bara lite sura miner på flygplatsen. Men på flygplatsen i ankomsthallen var det en kvinna iförd illgul stickad kropps-kofta(?) som sprang omkring och skrek på sin dotter som var besatt av en demon. Fast det visste inte mamman att hon var, fast det visste jag. Sen hoppade demonen över till någon annan människa. Jag gick ut ett tag och sen hörde jag ett skrik. Så jag sprang in igen och fick då se min mormor så jag sprang fram till henne och nedanför där hon stod i någon form av fontän, bassäng i golvet låg det ett lik upp och ner vänt. Jag frågade vem det var och då sa hon eller någon annan att det var hennes (mormor alltså) dotter. Då blev jag rädd och bad dem vända på liket. Men där låg varken mamma eller min moster. Då förklarade mormor att det var hennes dotter som hon begravt flera gånger.


Lite creepy. Har väl sett för många skräckfilmer den senaste tiden. Finns egentligen inte så mycket mer att skriva. Jag har just vaknat och det är sommar så det händer ingenting någonsin.

Kommentera

Publiceras ej