Flugornas herre eller dam

0kommentarer

Alla, precis alla vet hur jävligt jobba flugor är. För inte finns det väl någon som har undgått att drabbas av flugor? I alla fall. Flugor gillar att irritera. De gillar det så mycket att de är villiga att offra sitt egna liv för att få irritera någon. När man släpper ut dem (för att man inte orkar döda dem / vill ha dem inomhus) vänder de i dörren och flyger tillbaka in igen. När man försöker sova surrar de omkring i rummet, extra högljutt förstås tills man inte orkar höra på längre och begraver sig i ett berg av täcken, kuddar och filtar. När man försöker äta flyger de runt skallen på en. De centrerar sina landningspunkter på ens tallrik och när man vifftat undan dem så flyger de en runda kring skallen på en för att sedan landa på tallriken igen. Kort sagt. Flugor är onda varelser som förtjänar utrotning.

Men allt det där är pice of cake i jämförelse med vad jag fick utstå i går morse. Lite av en blandning av exempel ett och två. Jag hade en fluga under mitt täcke i morse. När jag försökte få ut den flög den inte ut eller så gjorde den det men vände. Den kravlade omkring på min kropp och jag fick inte sova. Så död åt flugor!

Kommentera

Publiceras ej