Kallt hav

0kommentarer

I onsdags hade jag  det stora eller lilla nöjet (eller onöjet) att få en gyn undersökning. Det gick fort, och förmodligen bra. Det blev inga barn (som tur är) gjorda. Efteråt handlade jag och morsan kläder. Egentligen var det något kul som hände innan allt det där men det kommer jag inte ihåg nu såhär efteråt.

Just nu kollar jag på filmen Lady Killers (eller liknande) och den är förvirrande. MEN en scen ur den är ägd! Har en låt (hardcore trance) med ljud i från den scenen. Skit bäst!

Jag kan typ inte skriva någonting för jag har ont i min handled och jag har ett stödbandage typ som gör att man inte kan röra sig. Ehrm jo var och badade idag. Det var kallt och regnigt idag max 20 grader varmt, blåste också. Men vi åkte ner till havet och badade ändå. Vågorna var skithöga och vattnet svinkallt. När vi kom upp ur vattnet fick jag köldeksem på fötterna, sånt kliar sjukt mkt. Och sen när jag klev upp helt ur vattnet kom typ fyra pers dit iförda vinterjackor, dubbla strumpor/byxor och mössa säkert också vantar. Och där stod jag och mamma i baddräkt och våtthår.

Snart är sommarlovet slut känns det som. Och jag vet inte vad jag ska göra när skolorna börjar igen om jag inte kommit in på skrivarlinjen. Söka jobb? Vaddå för jobb, det finns inga jobb här. Och pendla tänker jag inte göra. Känns inte som om jag har kommit in på den linjen. Så det hela känns ganska jobbigt nu.

Kommentera

Publiceras ej