Blandat.

0kommentarer

Först av allt har jag fått en skitbra idé hur man skulle kunna slippa att bli mygganfallen. Dock fungerar det nog inte i praktiken. Idéen går ut på att man hänger upp blodiga tamponger till mygghororna att suga på. Så att de slipper suga av människor.

I går på dagen försökte jag sova men eftersom att mitt ena fönster i mitt sovrum är kidnappat och hålet är igenplastat så gick det inte att sova när det dessutom regnade och blåste som fan. Plasten åkte ut för att sen släppas och göra ifrån sig ett jävla irriterande ljud. Jag vaknade efter bara fem timmars sömn. Gick upp och åt lunch och kollade på några tv-program som jag följer under de dagar/veckor som jag har en korrekt dygnsrytm. Sen gick jag och la mig igen och väcktes sex timmar senare.

Jag har kommit fram till att jag har, typ, tre stora intresse fetisher. Inte sådant man tänder på, men eftersom inget av sakerna kan räkans som hobby så... Det första jag nördar är paranormala tv-program och liknande. Det andra är information, tv-program och film osv. om seriemördare. Och det sista kommer jag inte på nu i skrivande stund.

En sak finner jag ganska läskig. Jag har inte/knappt upplevt hunger på över en månad. Visst det kanske kan räknas som skönt men det är faktiskt lite skrämmande. I och för sig kan det ha att göra med den störda dygnsrytmen. För man är ju ofta inte jättehungrig direkt när man vaknar.

Tror jag drömde om Morden i Midsummer, fast om Mr. Barnabys fru. Har inte så gott minne ang drömmen dock. Inget jätte underligt skedde i den. När jag väcktes var det i huvudsak för att se på det samt äta middag. Sen var det CSI vilket jag redan hade sett minst en gång innan, men jag tittade på det i huvudsak för programmet som kom efteråt. Paranormal state, iiiiii, typ jag gillar ju sådana program. Och sen efter det tror jag... Var det Most Evil på discovery också kul. Fast shizofrenska mördare är inte jätte roliga, eller det finns roligare. Och efter det var det som det alltid är obduktionsprogram alá dr G. Makabertv är underhållande.

Jag är fortfarande i den asociala perioden. Det är jobbigt men jag tror att det kan vara på väg bort nu. Vi får helt enkelt se. Oh och jag har börjat få långa naglar igen. Tror inte riktigt jag själv inser hur långa de är redan nu. Det är ju lite som med anorexia man ser inte själv hur långa de är. Inte ens på bild ser man det så länge de sitter på en själv. Sitter de på en annan kan de däremot bli både läskigt långa och äckliga. Lovade mig själv när de gick av att när de blev långa igen skulle jag joina en läskig nagel-comunity. Så jag får väl lov att göra det. Sk. Nagelmodeller.

En annan sak som gör det nästan omöjligt att sova dagtid är grannarna. De håller på att bygga ett ridhus och själva ridhusbygget låter ju förstås. Men de måste tydligen skrika till varandra varje gång de ska säga något. Kan trösta mig med att det kunde ha varit värre. Och nu ser det ut som regnmoln blåser hitåt, det är redan sol och säkert varmt. Regn är inte jätte välkommet just nu när jag inom några timmar i alla fall ska gå och lägga mig.

Och mina händer gör fortfarande väldigt ont. Ont när jag skriver på tangentbordet också. Blä. Jag kan inte göra någonting kul så länge det gör ont. Inte datorisera, inte sticka, knappt virka till och med byta kanal på tvn (med fjärkontroll) kan vara ondgörande ibland. It sucks to be me.

Kommentera

Publiceras ej