Film dröm again

0kommentarer

I natt drömde jag en film typ. Något som skulle passa som manus för en film i alla fall. Det börjar med att två unga killar (enäggstvillingar) typ gråblonda med ljus hy. De springer i alla fall runt med en pistol var och vandaliserar ett hus. De i huset ringer polisen som kommer med polishelikopter och killarna springer iväg och kommer undan. Sen kommer en dam kanske 60år gående mot huset, hon är kortare till växten och har kort burrigt (texas frisyr) hår. Hon är tydligen väninna med en av de som bor i huset. Och hon ber om att få hjälpa till alt. arbeta hos dem.

Familjen i huset är en muslimsk familj med några barn och några kusiner. Och en av kusinerna har flyttat in i huset. (Och nu till drömmens egentligen mest orealistiska del). Kusinen är kanske 14år gammal och visar sig vara pappa till ett av familjens barn, fast barnet är 16år...

Jag bor hos dem och vi (16åringen) går i samma klass på en skola med dresscode skoluniform. Det är lite "bilder" från skolan / klassrummet också men inget sådär.

Hon får helt plötsligt sin första mens (en blodfläck i pannan) då springer hennes pappa (inte "kusinen") och äldre bröder till henne och börjar prygla henne i huvudet.

Sen flyr jag och hon tillsammans med enäggstvillingarna som jag är släkt med och jag kallar dem Dum och Dummare.

Kommentera

Publiceras ej