Årets första dopp!

0kommentarer

Igår badade jag och mamma i havet. Det var riktigt jävla fittkallt. Så kallt att jag stod som ett jävla psykfall och asgarvade varje gång det skvätte upp vatten på kroppen som ännu inte blivit utsatt för vattnet. Men till slut var hela jag i och simmade omkring. Långgrunt var det också, havet har ätit upp land så vad som var skog förra året är sandstrand i år.

Tidigare igår var vi och handlade klädur, ja ur isländska ftw! Men iaf fick jag ett par sandaler av mormor och en kjol som är vit med svart mönster på som är typ mer än kärlek. Och jo innan dess berättade mamma att hon fått jobb för ett år framöver. Lite koolt fast det är lite långt borta. I skolan hade jag nada att göra igår så jag hjälpte milla med sina tre recensioner. Eller rättare jag renskrev den första på datorn, den andra renskrev jag en gång och skrev om helt sen och den tredje ändrade jag ordföljd, stavningar och sådant i. De alla blev brillianta!

Idag är det en lång dag, och den slutar med att vi ska hem till en lärare och grilla. Undrar lite hur jag ska komma hem därifrån bara men det löser sig väl. Hon bor inte jätte långt ifrån mig heller så i värsta fall får jag väl gå.

1 juni
Havet 1 juni - vi var där med hundarna så att de fick bada lite, det var uppskattat

Kommentera

Publiceras ej