Deformerad hand och kvalitéets tid

1kommentarer

Drömde att två killar jagade mig och en yngre kille. De var äldre och gick på någon fordon utbildning. Den ena av "jägarna" var typ 2 meter lång och jätte kraftig men inte så fet-kraftig utan mer i muskler. Dessutom hade han en deformerad hand med två fingrar på. Jag och den yngre killen sprang omkring inne i en resturang/affär och försökte hitta någonstans att gömma oss. Sen till slut hittade vi ett rum under jorden som vi kröp ner i och där hittade vi en annan yngre kille. Sen klättrade vi uppåt och då hamnade vi plötsligt på taket på byggnaden och där satt det redan folk varav jag kände igen åtminstone en.

Väktes bryskt av att hundarna öppnade dörren och hoppade upp i sängen och började rota runt i rummet vilket de så väl vet att de inte får göra. Fick lite kvalitéets tid vid datorn innan det var mat och kvalitéets tid vid tvn i form av dubbelavsnitt av 'Livräddarna på Bondi Beach' och ett avsnitt av 'Americas funniest home videos'. Läste några sidor i min bok, som jag redan är halvt igenom och sen blev det upp till datorn igen. Emellertid har jag haft huvudvärk hela dagen och det är inte något kul alls faktiskt. Så nu ska jag gå och vila huvudet.

Tips för den som gillar Harry Potter (obs kräver förmodligen flash) http://www.waterstoneswys.com/ klicka på "Authors" och sen på JK Rowling dock är det handskrivet så det kan säkert vara krångligt att läsa.

Och jo förresten så kom jag in som reserv på skrivarlinjen på min skola. Nu är det bara att hoppas på det bästa.

1 kommentarer

Olivia

14 Jun 2008 20:42

Jag håller en tumme, eller två, vilket du nu vill! Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentera

Publiceras ej