Grillning + maximal elakhet

0kommentarer

Var det igår med klassen, mest med de som ska sluta permanent i morgon (weeeiii). Kött och så fick vi stå för själva men resten fanns på plats. Dvs tsatzikiröra med oliver på, chips och natchochips, oliver, oliver igen och pastasallad med oliver. Det är lite så det är att grilla hos greker tror jag. Hur som helst var det gott och kul. Jag hade en riktigt elak dag igår. Satte klorna i Milla flera gånger bara för att jag fick impuler att göra det. Sen föreslog jag att vi skulle lägga Pontus på grillen och senare läraren som grillningen var hos.

Våra diskussioner var allt annat än normala. Vi pratade bland annat om schampoo och hår varpå Karin kläckte kommentaren "Ett tag hade jag samma längd på håret överallt" det misstolkade jag stort och tyckte var jätte roligt. Sen kom vi in på giftemål och Milla sa att man skulle gifta sig med en rik gubbe på 90år, Fimpen inflikade att pensionärerna i Sverige är allt annat än rika. Jag sa då att man skulle "gifta sig med Zlatan om typ 100år". Det blåste massor igår även om det var varmt, våra papperstallrikar blåste iväg hela tiden och då skulle Anna föreslå att man skulle spika fast dem men det blev istället "man tar fyra spikar och så slår man in en i varje hand" skit kul även det. Sist av allt kom vi in på ämnet tvillingar, trillingar osv. Fimpen berättade om en hon kände eller så som var tillsammans med en kille som var enäggstvilling. På en fest hade denna tjej gått iväg och haft sex - med fel karl. Och sen blivit gravid. Det roliga med det är ju att enäggstvillingar har samma genuppsättning och därför går det inte att fastställa vem som är fadern.
Milla satt bredvid mig vid bordet och jag berättade om en fd klasskamrat som jag hade på gymnasiet, som alltid satt längst fram på lektionerna och grävde runt i näsan och åt upp vad hon hittade där. Beskrev henne då som "hon var precis som Milla... Fast värre" det fick jag dock smäll för men det var lite kul.

Sen fick jag min lärare att köra hem mig fast jag fick gå sista biten själv men spelar roll. Sen var det bara att gå ut med hundarna (vilket jag ska göra efter att jag är klar här) och ge dem mat och sådär. Jag har fortfarande inte blivit hungrig sen igår. Och idag kunde jag inte komma iväg till skolan så jag spenderade dagen med att sova för det var verkligen behövligt.

Kommentera

Publiceras ej