Hettan

1kommentarer

Solen och värmen som den ger oss är överallt. Det är näsan stört omöjligt att komma undan, så länge vi inte vill dränka oss i vätska aka vatten eller gå in i ett kylrum eller en mataffär. Så vida man inte har turen att ha AC i bilen. Det är varmare ute än inne här hemma, och det tackar vi för. Värmen ändrar humör annat viktigt som man bör ha gott om för att kunna komunicera med andra människor.

Igår investerade jag i två stora akvarium med tillhörande ljusramper. Ett 100L och ett 140L akvarium. Fast vi ska inte ha dem till att bada i, och inte heller till att ha fiskar eller liknande djur i, även om det nog kan vara lite lockande i alla fall. Nej, där ska hamstrarna få flytta in med jord och grejjer så kan de få rejsa omkring bäst fan de vill så kan jag sova i min säng nattetid för det tycker jag hade varit väldigt kul att få göra igen. De båda akvariumen fanns bara några kilometer bort och var faktiskt fruktansvärt billiga. Ser fram emot att låta djuren få flytta in!

Har spenderat dagen med att spela The Sims 2. Och det finns väl inte så mkt att säga om det. Men jag har en fråga som jag inte hittar svar på ens på google. Hur skapar man en zombie?

1 kommentarer

Olivia

09 Jun 2008 16:47

Kill a Sim and wait for the Grim Reaper to appear. Plead for his or her life. The Grim Reaper will either ignore your plea, turn your Sim into a Zombie, or revive your Sim. If your Sim was revived, kill him or her again, then try again. The outcome is random. Note - Do not save the game if the Grim Reaper kills your Sim. Reload the game and try again. Zombie Sims do not have any features different from normal Sims other than a green color.



Var det enda jag hittade såhär lite snabbt. ;p

Kommentera

Publiceras ej