Om allt och ingenting

0kommentarer

Har just kommit på en sak, eller jag kom på det igår. Men i alla fall så kommer min moster hit den här veckan och kommer vara här på min födelsedag. Och det är väl kul. Men det är det att hon har pejl på min farslok (kan man skriva så? ((gillar uttrycket "slok" det är roligt))) och hon kommer släppa den bomben förmodligen då för morsan och det kan nog bli lite nasty tror jag. Men vi får se hur pass omfattande det blir.

För övrigt så byggde jag om min hemsida igår. Ändrade layouten och la in lite andra sidor samt la in fler bilder. Det blev faktiskt rättså bra om jag får säga det själv. Måste komma ihåg att kolla hur sidan ser ut i opera och internet explorer också. Samlade ihop mina hund och kattbilder som jag har fotograferat i år. Nästan alla kom med men inte alla. Hur som helst uppnådde det en siffra över 600 bilder. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra med bilderna.

Har börjat sticka med ett garn som är jättehärligt, det ska bli en lååååång halsduk av det som jag kommer avguda vintertid. Supervarm kommer den förmodligen att bli. Och jo, jag har kommit på att det hade varit kul att göra en kokbok (med bilder) för newbies i köket. Eftersom jag själv är en newbie i köket som nätt och jämt blev godkänd i hemkunskap i grundskolan. Men man kan ju inte vara bra på allting liksom.

Och jo i morse när jag vaknade var dörren till mitt innersta rum öppen trots att jag hade stängt den igår. Och där inne bor hamstrarna. Det var bara det att två av tre hamstrar befann sig i sin bur. Den tredje var försvunnen. Och det rummet är ett litet förråd av saker som inte får plats någonannanstans. Dvs. ganska stökigt rum. Trodde aldrig att jag skulle kunna hitta henne. Vände upp och ner på halva rummet innan jag kom på att hon förmodligen befann sig i något hörn, för hamstrar sover aldrig mitt i buren utan i något utav hörnen. Alla hörn i rummet jag kunde hitta var hamstertomma så där var hon iaf inte. Dock hörde jag prassel som var hemmahörande i ett hörnområde. Och där ifrån hittade jag henne. Dessutom är det min yngsta hamster som är liten bebis fortfarande. Lite smått skrämmande.

Funderar på att göra om layouten på bloggen... Och jo.. Lite lol, jag har blivit tvtittare på patetiskt allvar. Börjar dagen med att titta på sommarlovsmorgon; blue water high (australiensisk serie ftw!), sen är det typ något läkarprogram på tv4 fakta och sen något mer efter det. Och efter det är det oprah, någon liknande som heter något med RR och sen är det McL..döttrar kommer inte på namnet och efter det Ellen och sen är det oprah igen. Dessutom stickar jag och tittar på tv samtidigt. 

Kommentera

Publiceras ej