Chips och sömn

0kommentarer

Denna veckan har jag misshandlat mig själv ordentligt. Med en dygnsrytm som inte borde få kallas dygnsrytm ens. Och inte speciellt lämpad för någon som går i skolan. Jag går och lägger mig senast 16.00 och sover till strax innan 21.00 och sen är jag vaken till dagen efter vid 16.00 eller ja, om man bortser från alla gånger då jag somnat på en föreläsning eller filmvisning eller liknande. Ska försöka bättra mig till nästa vecka, det lär inte bli så svårt om jag sover i kapp lite nu i helgen. Men jag kommer hur som helst att ha en  konstig dygnsrytm hur jag än gör.

Passade på att skriva en sexnovell i går eller om det var i förrgår. Den blev faktiskt riktigt bra, i alla fall för att vara skriven av mig. I och för sig fattades det rättså mycket av storyn. Väldigt fattig på information men ja har skrivit sämre så whatever.

Fimpis och jag satt i matsalen i onsdags eller något och diskuterade killar och sex med "kodord" chips / chipspåse. Tyvärr är vi typ nunnor just nu. Inte som i att viga sitt liv åt gud utan det andra som de avstår från, err. Hur som helst spann jag och Adel vidare på det där med chips och chipspåsar. Varpå det uppstod en lite rolig konversation eftersom somliga vid vårat bord  inte alls hängde med i samtalsämnet;
 Jag: "jag vill ha chips, har inte ätit chips på fyra månader"
Adel:  "inte jag heller min chipspåse är 60 mil härifrån"
Milla: "ibland blir jag sugen på chips då går jag och köper en påse, men när jag kommer hem är jag inte sugen mer så jag slänger in den i ett skåp"

Ofta att man köper en kille drar hem honom och kommer på att man inte är sugen så man slänger in honom i en garderob eller något. Haha, det skulle bli en rättså kul sketch eller så av det.
Aja, överväger att gå och lägga mig nu... Det enda som jag eventuellt skulle kunna tänka mig att se på tv i kväll är CSI Miami och det börjar om ungefär 9 timmar och det är ungefär den tiden som jag kommer att sova om jag går och lägger mig nu om det inte är en sådan härlig sömn som varar i 15 timmar men då bjuder jag på det eller något.

Kommentera

Publiceras ej