Drömmar

0kommentarer

Igår drömde jag att jag var på Svalövs naturbruksgymnasium med min nuvarande klass, en klasskompis från Åkersberga och en kille som jag festade med för ngra veckor sedan. Jag tänker förtränga att drömmen aldrig har drömmts. Inte för att den var såvidare farlig men nej. Skoldrömmar är aja baja.
Eller iofs, två detaljer ur drömmen kan man ta. Carina i min klass visade tre utskrivna bilder på hus. Vi skulle välja vilken vi tyckte såg bäst ut "men kom ihåg i slutänden är det ändå jag som bestämmer" hon skulle köpa nytt hus.
Vi diskuterade huvudvärk, jag sa att jag brukade få ont i främre delen av huvudet när jag hade ont i huvudet vilket oftast stämmer irl också. Då sa min lärare med förfärad min att sådan huvudvärk fick man bara när man fick missfall.

Höm höm, störd dröm.


Idag drömde jag om japaner. Lite blandning av actionfilm och Heroes. Det var typ fyra-fem japanska tjejer som hade superkrafter. Och så var de jagade av folk som inte visste om deras superkrafer. "Jag" spelade/följde med en av dem. Hon förföljde en av förföljarna. Den såg henne inte för hon var osynlig när hon ville det. Hon sov/bodde under hans säng. Hon råkade klanta sig med att bli osynlig och släppte sängen för ljudligt så hon blev upptäckt. Någon av dem hade en unge också.

Den drömmen berodde nog på att jag såg på anime några timmar tidigare och en japansk drama film några dagar tidigare. (Jag stortjöt i slutet av den filmen).

Nu ska jag kolla på House, så herrå.

Kommentera

Publiceras ej