Hur? Hur?

0kommentarer

Har skrivit om detta innan men HUR? Hur varierar man skrift språket i vardags "talet"? Som ex.
Vad gör du?
- stickar, du då?
- tar livet av mig, själv då?
och så vidare. Finns inte så jätte många andra varianter på det. Man frågar något, oftast svarar den andra med "ingenting" för folk gör verkligen ingenting, i alla fall inget som är värt att nämna. Tråkigt, är vad det är.

Vi såg en film på svenskan idag, en av skådespelarna i filmen är samma lilla människa som han som spelar Willson i House. Så det var det enda jag kunde tänka på. Så undertiden filmen pågick satt jag och spelade spel på mobilen och ritade små söta fantasidjur. De blev faktiskt jävligt bra, dock helt utan framben för jag suger på att rita ben över hela taget. Ska photoshoppa dem senare när jag inte har lika mkt att göra i ps som jag har nu (lägger det på hög och låtsas att högen inte finns).

Jag är nog dömd att misslyckas förresten. Hittade mammas CV idag, eller ja det ligger här vid datorn/i skrivaren. Svårt att missa. Funderade på hur mitt egna CV skulle se ut. Det skulle täcka ett helt jävla papper typ, och jag har inte jobbat en dag i mitt liv ännu. Höm höm. Eller alltså olika antal grundskolor som jag gått i skulle täcka pappret så ja. Men det, att jag varit dömd att misslyckas har jag vetat länge. (Egentligen borde jag ta livet av mig).

Kommentera

Publiceras ej