Långsömn

0kommentarer

Err vaknade just, vet inte när jag gick och la mig riktigt men det var ett bra tag sedan.. Klockan är snart 5 på morgonen nämligen. Något av CSI Miami blev det inte sett...

Drömde först en sexdröm, vilket är ovanligt för det brukar jag inte göra. Det var bara könen som visades. Rätt trevligt. Fast jag visse i drömmen hela tiden att det var majkillen. Dock var det en längre kuk än han hade så jag vet inte. Det var iaf trevligare än det sexet vi hade då.

Nästa dröm var jag och förmodligen min familj samt morsans pojkväns 95åriga mamma på en båt typ size gotlandsfärja. Havet var vilt och vågorna var högre än båten ibland. Jag sprang runt och fotograferade. Sen kom den 95åriga bort men hittades sen i sin hytt som råkade vara placerad högst upp i båten.

Nästa dröm var jag och morsans pv på promenad (vilket never ever skulle ske i verkligheten iom att jag hatar honom och har inte pratat med honom på typ 3år) vi gick typ i flera mil och jag fotograferade massor.

Sen vaknade jag och gav upp tanken om att sova längre.

Kommentera

Publiceras ej