Tråklov

0kommentarer

Drabbats av påsklov, det inns inget att göra. Jag överväger att göra om mina hemsidor. Från och till snöar det (som nu). Snö är iof helt okej, sådant gillar vi. För att fördriva tiden pluggar jag engelska. Svinkul, not. Men gör jag det + lite till så kommer jag bli klar med engelska A rätt snart. Men pallar inte riktigt ta tag i skiten. Sover alldeles för länge på nätterna eller ja, sover på dagen är vaken på natten typ.

Redigerar foton när jag pallar starta photoshop. Det går rätt bra, men jag vet inte vad jag ska använda bilderna till...
image23

Jag vill ha mer godis att fotografera, men utbudet på godis här är svindåligt. De borde skämmas! Och så vill jag att det ska snöa så att jag kan få fotografera några vinterbilder i år.

Drömde någon natt att jag träffade någon som jag chattat med på stan, hälsade på honom, tog en stund innan han kände igen mig. Sen gick vi hem till förmodligen honom och hånglade. Lite lol på det. Men ja.

Kommentera

Publiceras ej