Gråt.

0kommentarer

I går morse såg jag för min inre blick hur jag hade sex med Michael Jackson och hade det inte varit för att jag var på väg till skolan hade jag nog börjat gråta. I går morse kom jag försent och i går morse skrev jag nationellaproven i svenska b. Det gick nog skapligt. Blev stressad mot slutet. Raggan i klassen som kommer bli mitt ofrivilliga husdjur under nästa läsår (POOR ME) gick runt och pratade jätte mycket och ofta även efter det att hon hade blivit klar. Utomordentligt irriterande. Hon skröt om att hon hade skrivit hela sex stycken sidor, om och om igen. Samt gick runt i fem minuter och tjatade om kaffe när det blev fikapaus. Jag vill inte ha henne som husdjur, jag vill ha ett husdjur som inte är inavlat till max, som har en hel tandupsättning i båda käkarna och inte är sönderavlad. Gärna även vaccinerad och avmaskad.

Blev till slut klar och gick och åt lunch med adel och fimpis. Sen skulle adel och hennes klass ha redovisning så det fick vi ha tills vi slutade typ. Sen åkte jag hem med mormor. Adel och hennes klass försvinner iväg till Ungern i dag. Jag kommer gråta mig till sömns varje natt när hon är borta . . . Eller kanske inte men ja.

Sen undrar jag vem sjutton jag känner eller har känt eller så som kommit från Rättvik. Har zebran kanske gått på gymnasiet där? Eller känner jag någon som jag lyckats glömma som bor där?

Idag när jag kom hem letade jag i alla fall upp alla mina westlife cd skivor och hade och har fortfarande ett westlife musikspelar race. Precis som förr i tiden när man var liten. Gjorde även rent i hamsterburarna. Typ "Rent Hus" hade inte blivit rengjort på ett tag. Men det känns ju föga med tanke på burunderlaget som de har de små liven. Och förresten har jag, om jag inte har nämnt det tidigare, fått ytterligare svar från SJV. Lite kul, hoppas på fler svar. Det gör jag faktiskt mest bara för att få chansen att trycka till alla besservissrande smådjursuppfödare som förgiftar sina djur medvetet och lever i tron att de inte alls gör det.

Kommentera

Publiceras ej