"Hemma hela dagen"

0kommentarer

Egentligen borde jag sova för jag har knappt sovit alls på flera dygn. Men jag känner inte riktigt för det. I morrn eller rättare sagt senare idag måste jag till skolan och förmodligen redovisa mitt samearbete som jag helt glömt bort vad det handlade om nu. Har haft för mkt att försöka att inte tänka på.

I onsdags var jag hemma hela dagen, jag mailade till min pappa, och jag väntar väl paranoidiskt på svar eller så. Sen plågade jag mig själv med att kolla på en massa sorgliga filmklipp från olika scener i filmer och grät som bara den till de flesta av klippen. Många disneyfilmer har den effekten på en människa. Hum. Hum. Sen på kvällen var det Lost. Sen var jag vaken hela natten och pratade med caz.

I torsdags, igår var jag också hemma hela dagen. Eller nä, hela dagen fram till kl 6-7. Jag gjorde inte så mycket under dagen satt lite vid datorn, var ute en runda i täcke, duschade och tvättade håret i ett tjärschampoo så att jag sedan luktade som en båtbrygga. Sen däckade jag i en fotölj och vaknade några timmar senare av att hundarna skällde på när grannen gick förbi med en ridgrupp (ridskola). Gick och hämtade en petbox underdel som hamnat i trädgården. I den fick Hilma flytta in så att hon inte skulle kunna bryta sig ut ur sin bur mer (har haft en vattenkanna stående på buren i flera månader).  Sen åkte vi till Simrishamn och tvättade bilen och mottog en ny liten familjemedlem. En liten guldhamsterhona som (förnärvarande) heter Bella. Sen åkte vi hem och inväntade nästa djurmänniskor som skulle hämta snäckorna men det blev inställt till i morgon/i dag.

Kommentera

Publiceras ej