Nostalgin väcker nörden i mig

0kommentarer

Satt och bläddrade bland mina youtube favoriter och fick upp en video som jag favoriserade för jätte länge sedan. En musikvideo med Westlife. Nostalgi på skyhög nivå. Jag var Westlife nörd när jag var typ 12-14år. Har sett dem live typ tre gånger samt en del andra pojkband, fast Westlife var de som jag älskade mest. Så jag har suttit och spelat upp massa westlife musikvideos på youtube i flera timmar. Nostalgin flödar. Fast jag kommer aldrig någonsin gå tillbaka till att vara westlife älskare så som innan. Dels för att de är en medlem mindre än i början. Och dels för att de har ett helt nytt sound. Samt för att de är för mainstream - och jag lyssnar inte på något som är mainstream.

Jag har fått mängder av myggbett på armarna, minst 8 st. Det kan också i några fall vara bett från flugor, ja våra flugor bitts faktiskt. Har inte sett en enda mygga ännu men ja. På helgens "To Do List" har jag avklarat tre punkter, nej förresten fyra är det.
*Skriva bokrecension
*Göra klart samearbete
*Ladda upp fler stockbilder
*Bytt layout på min ena hemsida

Dessutom har jag hittat en bok att läsa denna månaden och skriva ännu en recension på den. Jag kommer inte hinna och jag kommer att ha noll lust till det. Så jag kan eventuellt bli tvungen att hitta en passande bokrecenssion på internet om samma bok. Innan den 5:e juni måste allting med skolan vara klart - för då slutar jag den här linjen och kanske även på den här skolan.

image37

Min svenska lärare påpekade att jag inte kunde skriva "vart" istället för "varit" på nationella provet som jag ska göra på tisdag. Och det har hon kanske rätt i. Och nu vet ni också hur jävla blek jag är trots solskolkande.

Kommentera

Publiceras ej