Morgonstund har inte guld i mun

0kommentarer

Jag missade medvetet deadlinen för att åka till skolan. Så jag tänker ta denna bussen som kommer 10.40 om jag inte missar den. Det är kallt och otrevligt ute så det är mkt möjligt. Jag är lat och ovillig, jag vet. Obama vann valet, det är värt en smily ^^. Fast han får göra något mot att han jämt ser gul ut i tv. Hur som helst skulle jag mer bara skriva att jag haft en dröm igen, jag har inte drömt sådär på ganska länge. Sexdröm i alla fall. Drömde att jag hade sex med en kille som jag har haft sex med innan. Hans kuk växte helt sjukt mkt i drömmen över sin naturliga storlek och blev typ en halvmeter lång, om inte längre, så pass att den slingrade sig. Och sen skulle han ner och utföra oralsex, vilket han även gjorde men jag var rädd hela tiden. Rädd för vad som kunde ske, för att det skett med en annan irl. Men inget hände och sen föreslog jag att vi skulle bada i havet som var nollgradit. Och nu måste jag vara påklädd och åka hemifrån fastän jag bara sitter i bh och trosor och täcke och fryser.

Kommentera

Publiceras ej