Oh jo

1kommentarer

Hade en dröm i natt. Jag sov på soffan av misstag men drömde gjorde jag i alla fall.
Drömde dels om en tjej i en storstad som var kanske 8år gammal hem-och-föräldralös som drev omkring och vars enda vän var antingen en robot eller två isbjörnar (jag kommer inte ihåg). Hon hade en vän som hon aldrig träffat i verkligheten. En flicka i ett fosterhem eller liknande, med föräldrar som inte gillade henne. De skulle åka till staden där den hemlösa flickan bodde men den andra flickan fick inte följa med. Den hemlösa flickan och vilken som nu var hennes kompisar (robot lr isbjörnarna) skulle förgöra den andra (robot ellr isbjörnarna). Roboten blev en helikopter och isbjörnarna klängde sig fast på helikoptern. Flickan spang efter ekipaget ut på en bro/fördämning. När hon var typ mitt ute på bro/fördämningen åkte helikopterbjörn ekipaget ner i vattnet. Och kom inte upp, hon stod och tittade på platsen där de störtat. Efter ett tag kom det en stor betongklump farande, de skulle stänga fördämningen med den. Och när de hade gjort det så tömdes hela dalen på vatten direkt.

Den andra delen av drömmen är jag och möjligen även sotnuten med i. Jag skulle köpa en liten tvål till någon i en bodyshop liknande affär som var full med folk. Jag tittade runt men hittade inget. Så jag frågade en (manlig)expedit som drog med mig till något helt annat. Något äckligt kladdigt som låg och skvalpade i en skål. Han tog en stor näve kladd och satte det på min arm och smorde in. Mojsen stelnade till en äcklig mjuk disktrasliknande kaka som han drog bort och satte på motsatt arm och sen gjorde han det igen men tunnare. Jag gnällde på honom och han kallade mig för hästhora.

1 kommentarer

Cazi

14 Nov 2008 16:56

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA sista meningen <3333333333 x'''D

Kommentera

Publiceras ej