Sjukdom?

0kommentarer

Jag tror jag börjar bli förkyld, och jag som trodde att jag skulle slippa. Det känns liksom som om det är på väg att bli något krux med halsen. Inte så kul. Men det reder sig väl... Ringde just från mobilen till hemtelefonen för att väcka mamma som sa att hon kunde skjutsa mig till skolan. Och nu var slutdeadlinen för att gå upp på morgonen. Jag ser INTE fram emot idag. Verkligen inte, inte. Tommas Milroth eller vad han heter ska föreläsa om konsthistoria eller något. Och det är bara sååå tradigt. Han kan prata i en evighet och vill ha en diskussion som även den ska hålla på i en evighet. Vi kommer dö.

Hur många kB går det på ett MB? Och hur många MB går det på ett GB?

Ehm anyway.. Har fortsatt att skriva på min sexnovell, den verkar bli bra. Även om den saknar kommunikation mellan människorna i den. Även om den påminner om en annan jag skrivit tidigare. Även om jag inte kan variera mig och skriva om något "mysigt". Ehm alltså jag är mer för att skriva skräck och dyligt. Typ kidnappningar och sådant. Och i sexnovell form så lyckas jag inte skriva något som inte snävar in på det området åtminstone lite.

Mitt knä gör ont. Men för första dagen på flera veckor gick jag igår helt utan bandage på armen. Skitbra. Fast och andra sidan började mitt knä göra äckelont. Det gör fortfarande svinont men skitsamma. Min fotolärare tyckte igår att jag skulle söka till fotografhögskolan. Eller vad det heter. Så jag får väl göra ett försök om jag vågar. Vet inte vart en sådan ligger bara.

Kommentera

Publiceras ej