Vintern är här!

0kommentarer

Idag kom det snö - äntligen!
Jag älskar snö, älskar det mycket mer än regn. Visst det är kallt men vad gör det. Det är inte grått och vått och tråkigt som regn är. Det är nästan 2 minus ute nu och typ 20 grader inomhus (vilket är på tok för kallt för min smak). Mamma har börjat elda i spisen så det blir nog varmare snart. Men ändå. SNÖ. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att det blir massa snö i vinter. Snön driver och blåser upp till stora vallar på 1-2 meter och brediv snövallen är det barmark. Det är skitgrymt och jag känner att jag bara måste gå ut och fotografera i sådant väder. Gärna i pyamas och gummistövlar som förra gången det kom massa snö.

HL, ett spel som jag spelade när jag var mindre har blivit helt omgjort. Jag är skitglad att jag inte har spelat det på länge. Jag hade seriöst avlidit om jag hade varit aktiv under ändringen. Har vart inne på deras forum (som iofs är fristående) idag och försöker konvertera folk till PB istället som är flera gånger så bättre än det gamla HL och förstås, det nya HL. Me like their forum. Hade jag haft CSS skills och varit bättre på vintage meeting grunge photoshop designs hade jag lätt gjort ett likadant forum fast för PB istället för att använda mig av färdiggjorda layouter till sådana forum.. Men orka ha ett stort forum.

Kommentera

Publiceras ej