Aj.........

1kommentarer

Jag går sönder, ajm bråken.
Helt ärligt så håller jag på att gå sönder helt. Känner mig helt fuckad, inte bokstavligt knullad även om jag hade föredragit det framför detta tillstånd.

*Mitt öra är svullet och irriterat, jag har toppsat det för mkt samt kliat med vassa naglar i hörselgången. Så jag får väl egentligen ta och skylla mig själv.. Men det är ju så skööööönt att klia på något som kliar, något som SKRIKER "klia på mig!!!". Men så går det som det går till slut.

*Mina båda handleder är inflammerade och gör helt sjukt fittont. Stickade ju sönder dem i sommar... Men det har nog aldrig fullt fått läka ut och nu när vi hållt på med lera så gör det helt sjukt ont igen. Jag börjar snart prata om amputation här. Men då skulle jag nog sakna dem för mkt och dessutom är jag helt övertygad om att jag skulle få fantomsmärtor. Man kan ju i alla fall göra det man kan för att försöka lindra smärtan om kroppsdelarna finns kvar på kroppen. Och just nu har jag inlindade armar och går på voltaren. Voltarentabletter är skitäckliga, bara så ni vet, ett sockerhölje passar inte bra på värktabletter.

*Mensvärk, inte så mycket just nu i och för sig. Voltaren kanske hjälper mot det? Men inte mot mina arma underarmar. Känns som om ryggraden trycks utåt.

*Tarmsystem i obalans, behöver jag säga mer? I och för sig kan det bero på mens, och det hoppas jag att det gör för det finns ingen annan anledning till varför det skulle strula, så vida jag inte fått in någon bakterie också, ty råga på allt, liksom.

Nej, det är verkligen INTE min vecka det här. Tur att veckan blir kort får höstlov på onsdag men måste ändå in någon timme till simrishamn på torsdagen. Det enda positiva just nu är att båda hamstrarna ska flytta nästa vecka, alla tre om man räknar med en som har varit flyttbar och bokad länge. Och dessutom ska jag köpa ett nytt objektiv till kameran på onsdag.

1 kommentarer

Anna

28 Oct 2008 09:06

Hahaha kanske lite:)

Säger såhär..handla på coop å dom har ju INGET salt alls:( så då blev de bara sött å mjukt:)

Kommentera

Publiceras ej