Err vad gör jag nu?

0kommentarer

1. Jag har 10st hamstrar för mycket. Ja, 10. Varav 9 är ungar som måste flytta ifrån varandra innan de börjar bråka och tjaffsa. Den tionde är deras morsa, Bella. Jag har fått nog av henne. Nog. Hon envisas med att rymma och går inte det så för hon oväsen så ingen kan sova. Med den vetskapen lär det inte gå att sälja henne. Men wtf. Hon för oväsen för att alla våra burar inte är helt inakta. Hon skulle behöva flytta till någon med tid nog att kela gärnet med henne.

2. Jag är helt fucked up i skallen. Tankarna bara far omkring. I skolan är jag deppig, så deppig att det har ringts till ungdomsmottagningen. Jag behöver bara tänka, tänka på hur jag ska göra. Komma fram till en handlingsplan. Dessutom har jag nog PMS vilket nog förvärrar hela saken.

3. Jag försöker komma på något att göra. Sitter uppe med k6, facebook, pb och en sida om seriemördare. Jag stissar upp mig själv och blir paranoidare och paranoidare. Lyssnar på Bleeding Through, emomusik typ fast mer skrikig, kategoriseras som metal i datorn. Nog helt fel men whatever. Orkade inte leta fram något annat, typ pantera. Mina öron blöder typ. Jag är sugen på att skriva, vilket nog beror på pms:en, jag skriver alltid en massa skit när jag har pms. Det lutar mellan att skriva en sexnovell, att skriva en lång förvirrad grej på engelska och placera på facebook för allmän beskådan eller skriva en julkalender till en barnsida.

Kommentera

Publiceras ej