Framgång

0kommentarer

Eller bakgång? Haha nej, igår fredag samt idag lördag har jag chattat och även pratat, över internet, med min farsa. Det är lite koolt, lite läskigt. Jag tror bestämt att jag snackar engelska med någon form av brittisk dialekt/accent. Eller så blandar jag hej vilt mellan både amerikansk, skottsk, irländsk, brittisk, sydafrikansk och australiensisk i en och samma. Jag kan skylla på tvn. Jag är som jag alltid är, blyg. Så jag säger väl egentligen inte så väldigt mycket.

Ehm... Fortsätter med detta inlägg såhär 8 timmar senare. Inne på en ny dag. Vi chattade iaf till runt tre på natten - deras tid, enligt mina förmodligen felaktiga beräkningar. Jag suger på matte. Det är inget som jag ska ta mig för alls egentligen. Men i alla fall. Och nu har jag nog lyckats ställa in min mic så att de faktiskt kan höra vad jag säger. Fast jag pratar för lågt, tycker i alla fall mormor. Fast och andra sidan har jag inte så stor lust att sitta och skrika till datorn för att någon på andra sidan jordklotet ska kunna höra det. Dessutom på engelska. Som jag inte alls är bra på, egentligen. Tror jag i alla fall.

I dag (söndag) kommer mormor hit på kaffe, fast jag tänker då inte dricka något kaffe. Äckligare dricka får man nästan leta efter (fast whiskey är och andra sidan betydligt mer vidrigt). Men i alla fall under chattens gång så frågades det om min musiksmak och senare vad Infected Mushroom spelar för typ av musik. Vilka jag för övrigt nästan har tröttnat på helt, även om de fortfarande är härliga - på sitt sätt (samt heta). Men så började de, min pappa och hans polare Ian (som jag tycker låter som ett tjejnamn, fast det beror nog mkt på att jag vänder om namnet till Ina), de började iaf leta på youtube efter IM låtar och hittade massor, något som typ en timme senare eller ännu mer bara blev öronbedövande. Men de verkade uppskatta den typen av musik. Antar att det funkar rätt bra tillsammans med LSD eller vad det nu är för droger de tar.

Liksom det är lite halvt chockerande av en förälder, enligt mina svenska mått mätt. Hade man växt upp därborta hade man kanske, förmodligen haft andra åsikter. Jag är inte jätte mot droger alls, jag skulle nog tvärt om behöva lite själv. Fast jag pallar inte bli fast i något som jag inte kan kontrollera. Något som dessutom kostar en massa pengar och kan leda in i kriminalitet. Det är därför jag inte vill prova att dricka kaffe. Det är beroende framkallande, nu kanske det inte leder till kriminalitet men nära på. Dessutom höjer det blodtrycket vilket bör kunna leda till en för tidig död.

Men jag säger typ som jag och nuten har sagt innan. Man borde bli asgrym på att göra ex digital art och sen ser man till att bli hög som ett höghus och så sitter man och gör en massa skit tills ruset är över och sen när man vaknar upp igen så får man se på sina masterpieces förhoppningsvis.

Kommentera

Publiceras ej