Fynderi och skapande

0kommentarer

I lördags bestämde jag mig för att åka till Tomelilla och införskaffa mer garn och dyligt. Och detta var vad jag kom hem med. Jag kan börja med att skriva att jag älskar erikshjälpen. Allt detta fick vi köpa för 50kr. Det är nästan så billigt att man vill skänka dem pengar för att de säljer saker så billigt! 2 påsar garn för 5kr st, 2 påsar tygremsor för 15kr st och 2 hundschampoon för 5kr vardera som normalt sett kostar över 200kr att köpa i djuraffären.

1

Denna grej (grytunderlägg) virkade jag under förra veckan på väg till och från skolan. Mina fingrar är ömma som fan. Känns som värsta könsorganen. Nej, men nästan typ som... Err jag har inget att jämföra med men ändå. Eller jo, typ som när man har bränt sig på ett ljus eller något. Ca tid 2 timmar.

2

Provade att virka i hushållsgarn eller snöre eller vad det heter. Det gick bra fram tills dess att jag glömde att förlänga och det blev en blomma av det hela istället för en platt platta som det annars ska bli. Får väl repa upp det och börja om från början eller något...

3

Kommentera

Publiceras ej