Gnurumpa

0kommentarer

Vissa människors levnadsexistens borde inte få finnas. Varför? Jo för att de "lovar" en sak men sen försvinner de från jordens yta och håller inte vad de lovar.

Den sista hamsterungen som jag inte vill ha kvar är en liten brun långhårig hane. Han hade en spekulant på som verkligen tjatade. Som ville att han skulle reggas och hela den biten. Fram tills för fem dagar sedan såg allting lovande ut. Nu behövde jag bara ett telefon nummer till henne men då poff så existerar hon inte mer. Skit dåligt tycker jag, verkligen skit dåligt.

Ungarna är 8 veckor nu, 8 veckor är åldern då de ska flytta i sär. Men nu har jag inga burar bara för henne att flytta isär dem i. Jag vill verkligen inte ha så många hamstrar som jag har nu. Jävla gnurumpa. Det positiva är att i alla fall någon annan har hört av sig  om ungarna och Bella ska flytta i veckan. Hon får stå sitt kast om hon svarar när den andra redan hämtat hamstern.

Kommentera

Publiceras ej