WTF?

0kommentarer

Wtf? Jag sitter här vid datorn och hör helt plötsligt hur det börjar att regna kraftigt. Men det låter inte som om det regnar här, på taket för det hade hörts mer - det gör det alltid. Utan det låter mer som om det regnar och är på väg att komma hit. Har skett förr nämligen att man ser regnet närma sig för att sen slå ner som en blixt från himlen eller vad det nu är man säger.

Idag skulle jag till skolan, det blev inte så. Jag gick och la mig vid tre tiden väcktes vid 6 som vanligt. Fick mamma att ställa klockan på ringning till 7. Vaknade gick upp, satt vid datorn, klädde på mig och gick ut. Torkade av sadeln och då ville Nix ha mat, så jag gick och gav henne, hittade Toppsi där inne också. Upptäckte att grisarnas vattenflaska var tom, de var ju tvungna att ha vatten för dagen så de fick vatten de med. Gick och kollade i stugan om Willä var inne men det var han inte och sen gick jag till cykeln igen och såg just då bussen åka förbi ute på stora vägen. Det var väntat i och för sig. Gick in igen och gick upp och klädde av mig och ställde klockan på ringning. Hade ingen lust att sitta vid datorn fram till 10.40 så jag sov istället. Klockan ringde vid 10. Jag tyckte det var för jobbigt för att gå upp 40 minuter för tidigt, det tar ju trots allt bara max 10 min att cykla till bussen. Slumrade till, vaknade kvart över 10 tänkte att jag kunde ju vila lite till några minuter och sen gå upp. Nästa gång jag vaknar är klockan typ 10.45 då gav jag upp och sov hela dagen fram till 3-4 orkade inte ens sjukanmäla mig.

Nu har förresten regnet nått hit.

Drömde om marsvin och annat mysigt, kommer inte ihåg mina drömmar dock så det finns inte något att skriva om dem. Mitt välmående är för övrigt ställt på sådär. Det är bättre än för två dagar sedan men inte på 100% topp. Då var det ställt på kanske 0-30, nu är det på kanske 30-45 eller till och med 50. Kanelbullar är uppiggande men ångesten finns kvar där inne lika mycket för det. På fredag ska vi åka till Malmö och gå på konstgalleri med skolan. Om jag kommer iväg vill säga. Jag är helt fucked upp i hjärnan för stunden.

Nu har jag i alla fall satt ut annonser på hamstrarna, hoppas på svar för annars ger jag fan upp. Hörde nog de första bråken idag i buren med pojkar. Jag börjar smått frukta för mitt Pyres liv och vill ha väck de andra bröderna. Hoppas någon svarar på annonserna.

Kommentera

Publiceras ej