Citat

0kommentarer

Samlar lite smått på citat från både internet och verkligheten, både sådana som jag har sagt och mina vänner eller bara random människor. Lite roliga är de allt.

”undrar om tyranusaurus rex hade hemipenisar?” - jag eller ngn kompis
”pittipannan = enhörning”  - jag
”giraffer har ju hemipenisar på huvudet =>”  - jag
”undrar vad den manliga motsvarigheten till jungfrufödsel är” - förmodligen jag
”de flesta gör det väldigt lätt för sig att visa hundpälsen så man kan se av vilket virke de är gjorda av” - en trött jag
”tänk om man tatuerade in en måltavla på ryggen <3” - jag
”En massmördare kan ha ihjäl 50 människor vid ett tillfälle, men är ändå ingen seriemördare, utan är en helt vanlig massmördare.”  - någon på flashback
”det är btw askul att headbanga med syntetdreads man bryter typ nacken <3” - nuten

”Allt går att äta på bara man vågar” - jag på en loppis
”Adéle är slampa i teorin, jag är slampa i praktiken” - jag i skolan
”Man borde avla fram en ko, som bara bestod av en enda stor spene” - jag på väg hem
”Man skulle ta och gifta sig med Zlatan om typ 100år” - någon fast förmodligen jag
”Man tar fyra spikar och så slår man in en i varje hand” - anna
”Ett tag hade jag samma längd på håret överallt” - karin
”ÅH såg du?! Det var som en liten segråtta som sprang över vägen!” - mamma
”Det är som att knulla ett lik, kuken är kall och luktar illa” - jag om min silikonstinkande dildo [som är prydnad framför leksak]

Kommentera

Publiceras ej