En hamster, flera...

1kommentarer

Hamstrar. För en vecka sedan hade jag 3 hamstrar. Nu har jag ca 12 hamstrar. Jag är inte överväldigande glad över detta. Inte Krut heller som är pappan men Bella verkar vara så glad så med sina avkommor. Jag är inte glad alls med tanke på att båda föräldrarna är satiner och homozygot satin på hamstrar blir tunnhåriga eller nakna. Dessutom är både Krut och Bella långhåriga. Så om de inte blir nakna så kanske de blir långhåriga samt tunnhåriga. Jätte vackert, verkligen. Hade jag fått bestämma hade det här aldrig skett men, men. Vill någon ha en hamster?

Idag åkte vi till Hammenhög och fotograferade blommor och halmbalar. Krävs inte så mycket för att glädja mig. Sen åkte vi till Simrishamn och jag övade på att gå av på en annan hållplats än vad jag brukar till grafikverkstaden som vi ska uppehålla oss på i några veckor i skolan. Nu slipper jag förmodligen åka förbi Chrisian Barnakross gatan på några veckor.

1 kommentarer

Cazi

08 Sep 2008 00:04

Jag hade gärna velat ha en... XD fast vi bor lite väl långt ifrån antar jag T_T

Kommentera

Publiceras ej