Gngngng

0kommentarer

Idag och hela veckan ut kommer vi att teckna av en nudiemodell. Vilket säkert är lärorikt. Men och andrasidan sjuuuukt tråkigt i längden. Efter lunch räknade jag minuterna nästan och gick från lektionen ungefär en timme innan vi slutade. Satt och väntade i över en halvtimme på att bussen skulle komma. Men det var roligare än att sitta och teckna av den där nudiesen.

Sitter och väntar på middag nu, jag är fortfarande bortskämd. Gick just och plockade bort snäckornas alla ägg. Skitjobbigt. De hade spridit ut dem över hela "buren". Jag har ingen lust att ha fler snäckor än vad jag redan har. Jag borde verkligen fråga om någon restaurang vill köpa färska "sniglar" för då skulle de kunna få köpa mina. Fast de skulle få avliva dem själva för sådant vill inte jag hålla på med alls. Inte heller äta upp dem *rys*.

Jag kommer inte på mer att skriva för stunden, jag är alldelels uttröttad i mitt lilla huvud.

Kommentera

Publiceras ej