Grafikverkstad dag 11

0kommentarer

Sista dagen i grafikverkstaden var idag. Och jag glömde min matlåda där. FAIL.
Men i alla fall så sov jag faktiskt i natt, vaknade i hyfsad tid, åt min äckliga innehållslösa vetemjölsbaserade macka i två timmar - teet tog förstså slut jätte fort. Kom fram vid nio och blev hungrig nästan direkt. Fick datorn och lekte lite med den i photoshop. Måste kolla hur resultatet blev på hemdatorn (här) sen men inte nu jag får inte nöjessurfa ännu. Vilket jag iofs redan gör i och med att jag skriver blogg. Jag måste skriva ett svar på ett mejl som jag dock inte vet vad jag ska skriva. 5 dagar för att skriva ett mail känns lite overkill.

Idag har jag gjort lite mer än de två dagarna innan. Har pysslat på omslag på två av mina föredetta skolböcker som jag hade tänkt använda att skriva i som anteckningsblock. Har färglaggt och klistrat på min dmlp i en av skolböckerna, den blev söt trots att det är en "imoponi". Sitter här och väntar på maten, är skithungrig. Och ikväll är det Heroes och Bondi Rescue eller vad det heter på svenska typ Livräddarna på Bondi beach eller något. Australien ftw!

Har skrivit till salu lappar till hamstrarna ska bara klistra på telefonnummerslappar. Problemet är att jag inte gillar telefoner och speciellt inte att prata med främlingar över telefon. Får fråga mamma om hon kan rycka in så att jag slipper.

Kommentera

Publiceras ej