Grafikverkstad dag 2

0kommentarer

Idag fick jag skjuts dit av mamma, och skjuts hem igen. Skitbra. Fick dock veta av rektorn att vi ska till Ystad på fredag, sigh. Jag som har fobi för den staden, jag kommer dö, eller något liknande. Vi ska iaf till deras konstmuséeum och träffa en av våra blivande lärare där. [Har förövrigt dragit ner ett Gigi D'Agostino album som är över min förväntan, bara lite slow]. Hur som helst idag så fortsatte vi jobba som igår fast vi skulle även lägga in en ny grej att rista in på plastblad och sen trycka på det, jag ristade av ett av mina foton och bilden blev väl hyfsad om än lite väl mörk. Gjorde en rätt snygg bild innan idag lite emo aktig dock, kanske för mycket... Nu är jag dödstörstig för jag har inte druckit något på 10 timmar och så finns det inte så mycket att skriva om dagen som gått...

Kommentera

Publiceras ej